خرید شارژ بانک ملی،ملت،مستقیم،سپه،تجارت،همراه اول،ایرانسل و تالیا
نوشته شده توسط : محمد جوادی

برای خرید روی یکی از لینک های زیر کلیک نمایید

خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل

 

مشترکین خرید شارژ مستقیم ایرانسل گرامی،
4 تیر خرید شارژ مستقیم ایرانسل 1391

خريد شارژ خرید شارژ مستقیم ایرانسل همراه اول

با توجه به امنيت بالاي خرید شارژ مستقیم ایرانسل شبكه‌هاي نسل سوم و نيز ظرفيت انتقال انواع اطلاعات مورد نياز در شبكه بانكي، امروزه اين شبكه‌ها بستر قابل اطميناني جهت انجام انواع خدمات بانكداري محسوب مي‌گردند. در اين راستا به كمك شبكه نسل‌سوم مشتركين بدون نيار به بسياري از مراجعات حضوري به شعب بانكها و طي‌كردن مراحل مختلف اداري و صرفاً به كمك گوشي تلفن همراه خود، در اسرع وقت نيازهاي بانكي خود را برطرف خواهند كرد.
۲. بلافاصله خرید شارژ مستقیم ایرانسل پس از اولین خرید، آهنگ پیشواز شما فعال می شود!!!
انتقال شارژ سیم کارت به سیم کارت همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل اول
#98919191111111*10000*1234*132* خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت خرید شارژ مستقیم ایرانسل صورت‌حساب خود اقدام نمایید.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
سلام من رفتم شارژ بخرم رمز دوم هم داشتم هر بار خرید شارژ مستقیم ایرانسل که همه ی اطلاعات رو وارد می کردم آخرش می گفت شما مجاز به انجام این تراکنش نمی باشید چرا؟
3- پرتال (Portal) خرید شارژ مستقیم ایرانسل

GPRS APN : mtnirancell خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
۱. کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را در دستگاه خودپرداز بانک خرید شارژ مستقیم ایرانسل های طرف قرارداد ایرانسل وارد کنید.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
مشاهده شماره های خرید شارژ مستقیم ایرانسل "فهرست طلایی" *140*3*4*3#
مودم دوستم ایرانسل بوده تبدیلش کرد به مبین نت : هزینه خرید شارژ مستقیم ایرانسل 25 هزارتومان
پیامهای آموزشی: مانند آموزش اصطلاحات و ضرب المثل خرید شارژ مستقیم ایرانسل های انگلیسی
نوکیا سری ۶۰ و بالاتر" خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرداد 1391 خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• کلیه خرید شارژ خرید شارژ مستقیم ایرانسل
برای مشاهده فهرست بانک‌های طرف قرارداد ایرانسل (جهت استفاده از خرید شارژ مستقیم ایرانسل شارژ اینترنتی
امکان انتخاب بانک پاسارگاد وجود دارد. روی لوگوی زردرنگ بانک پاسارگاد کلیک کنید و با استفاده از درگاه پرداخت بانک پارسیان، ملت یا سامان پرداخت خود را خرید شارژ مستقیم ایرانسل انجام دهید.
• بخش پشتیبانی فروشندگان، هر هفت روز هفته از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب، آماده ارائه خرید شارژ مستقیم ایرانسل خدمات به شما هستند. فقط کافی است از شماره پورتال خود با ٧٢٨ و یا از شماره جایگزین خود با ٠٩٣٧٧٢٨٠٠٠٠ تماس بگیرید.
• در صورت پرداخت سه ماهه سرویس‌های ویژه کاربران کم کصرف و پرمصرف، ۵٪ تخفیف، شش ماهه، ۷٪ تخفیف، نه ماهه، ۱۰٪ تخفیف و در صورت پرداخت یک ساله، ۱۲٪ تخفیف، به مشترک تعلق می‌گیرد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• پیام کوتاه فارسی خرید شارژ مستقیم ایرانسل بزنید و تخفیف بگیرید!
1 50،000 49،000 خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل

من تمام نظرات رو درباره این دو اپراتور خوندم راستش هنوز هیچ وایمکسی به شهر ما نیومده ولی من خودم چند وقت با adsl شاتل کار کردم خیلی هم ازش راضی بودم سرعتش تا 250 هم میرسید و کمتر از 180 یا 190 نمیشد الان هم از اینترنت ارزون های مخابرات گرفتم که ماهی 3000 تومان میدم شبها با سرعت 200 یا 220 دانلود میکنم و روزها تا 350 هم میرسه با این تفاضیل شما به نظر من آدم یک اینترنت adsl ببنده خیلی بهتره هم هزینه کمتر هم خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرعت بالاتر تازه وایمکس نسل جدیده اینترنته و باید سرعتش هم بالاتر باشه
پهنای باند (کیلوبیت بر ثانیه) شارژ خرید شارژ مستقیم ایرانسل ماهانه (ریال)
تخفیف گروهی خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
3- پشتیبانی و خرید شارژ مستقیم ایرانسل نصب عای و سریع ( خیلی مهمه!!! )
من همسن دوستان بزرگتر نیستم کلی طول کشید تا بابام رو راضی کردم یه دونه اینترنت پرسرعت بگیره ایرانسل خریدیم به شدت نارا ضیم و خرید شارژ مستقیم ایرانسل رفتم تعرفش رو تغییر بدم الان میگه ماهانه 46 هزار تا باید بدی
سرویس «نما» (نقشه مجازی ایرانسل) تا به حال در شهرهای تهران، کرج، تبریز، خرید شارژ مستقیم ایرانسل اصفهان، شیراز و مشهد در اختیار شما قرار گرفته است.
۲۱ طرح‌های تعرفه خرید شارژ مستقیم ایرانسل اعتباری ۷۰۰-۷-۱ *۱۴۰*۷*۱#
من به خاطر وضعیت شغلی مجبور به سفر هستم و می خواهم بدونم در شهر های جنوبی مثل عسلویه،کنگان،ماهشهر،بندر عباس و یا شهر خرید شارژ مستقیم ایرانسل های چون اصفهان و تهران سرعت مبین نت بهتر است یا ایرانسل؟

خرید شارژ مستقیم ایرانسل
بر اساس خرید شارژ مستقیم ایرانسل این سروی

۲. پایانه‌های فروش (POS)ه خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن
با سرويس "كنترل حساب اينترنتي" (E-care) از طريق خرید شارژ مستقیم ایرانسل اينترنت به سادگي مي توانيد:

خرید شارژ ایرانس همراه اول، خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل، تالیا تالیا
یه سئوالم داشتم اینکه اگه مبین بگیرم میشه مودم ایرانسلمو خرید شارژ مستقیم ایرانسل به مبین تغییر بدم یا نه؟
مبین نت 2 مگ دارم و سرعت دانلود الان 380 خرید شارژ مستقیم ایرانسل کیلوبایت هست
یک پیام کوتاه (SMS) رایگان به شماره مقصد ارسال کرده و از دارنده شماره بخواهد با او تماس بگیرد؛ حتی زمانیکه اعتبار مکالمه مشترک تمام شده و یا خط تلفن او قطع شده باشد. با وارد کردن این کد، پیام کوتاه زیر خرید شارژ مستقیم ایرانسل به دریافت کننده ارسال می شود:
چه شرایطی برای ثبت نام بعنوان یک عامل فروش مورد نیاز خرید شارژ مستقیم ایرانسل است؟
نکات مهم خرید شارژ مستقیم ایرانسل
man ham mobin daram ham irancell bavar konid irancell behtare chon mobin har ruz ghati dare vali irancell nadare= خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• جهت سهولت و امنیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل بیشتر پیشنهاد می گردد ازشارژهای الکترونیکی استفاده نمائید.
تعرفه‌هاي اپراتورهاي خرید شارژ مستقیم ایرانسل تلفن همراه
•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خرید شارژ مستقیم ایرانسل خواهد شد.


• خرید شارژ برای دریافت خرید شارژ مستقیم ایرانسل آخرین لیست محصولات پیشخوان، حرف F را در یک پیامک (رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال نمایید.سرویس اعلام دسترسی ایرانسل (به زودی)
درصورت فراموش کردن خرید شارژ مستقیم ایرانسل رمز...
• هرگونه خمیدگی سیمکارت, واردآمدن ضربه یا فشار بر آن احتمال غیر قابل استفاده بودن آن را افزایش می دهد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
كلیه مشتركین سیم كارت های اعتباری می توانند در صورت نیاز به دریافت ریز مكالمات خود، با در دست داشتن اصل مدرک شناسایی (كارت ملی) و نیز قاب سیم کارت خود به یكی از مراكز خدمات خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل مراجعه کرده و پس از احراز هویت، با پر نمودن فرم مربوطه پرینت ریز مكالمات سیم‌كارت خود را دریافت نمایند.
ایرانسل: ‌به نظر می‌رسد ایرانسل با پوشش شهرهای کمتر، کار سبک تری را در پیش دارد و در مرحله به مرحله به قدرت امواج شهرهای تحت پوشش خود اضافه می‌کند. ایرانسل نیز مانند مبین‌نت مرکز شهر‌ها را تحت پوشش خود قرار داده است و کمی آن‌طرف‌تر از مرکز شهر را در حد سیگنال‌دهی متوسط نگاه داشته است و کار تقویت آنتن دهی را به فازهای بعدی منتقل کرده است. در سایت ایرانسل پوشش نقاط مختلف به شکل یک تصویر (نقشه) با سه رنگ بندی متمایز شده خرید شارژ مستقیم ایرانسل که جزئیات زیاد در آن مشخص نمی‌باشد و اگر با پشتیبانی تماس بگیرید، اپراتورهای شرکت دسترسی به نقشه جامع را برای خود غیر ممکن اعلام می‌کنند و صرفا شخصی دسترسی به نقشه کامل (همانند گوگل ارثی که مبین‌نت در سایت قرار داده است) دارد که بعد از ثبت نام شما برای کنترل منطقه و تحت پوشش بودن منطقه با شما تماس می‌گیرد و تاییدیه پرداخت را می‌دهد.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• حداکثر مبلغ انتقال در خرید شارژ مستقیم ایرانسل هر ماه ۵۰ هزار تومان است.
از دیگر قابلیت‌های سرویس آهنگ پیشواز می‌توان به موارد زیر اشاره خرید شارژ مستقیم ایرانسل کرد:
روش‌های دسترسی به خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرویس
من 6 ماهه وایمکس مبین نت گرفتم. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• دقت کنید که آهنگ پیشواز شما در تنظیمات گوشی شما ذخیره نمی شود، بلکه در شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار می گیرد. بنابراین مهم نیست که گوشی شما ساخت کدام شرکت است یا مدل و قابلیت‌های آن چیست. شما می توانید با هر نوع گوشی ای از این سرویس خرید شارژ مستقیم ایرانسل استفاده کنید.
0932 خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• محصولات شنیداری نیز از طریق این سرویس در دسترس مشترکین خرید شارژ مستقیم ایرانسل قرار خواهد گرفت.
اين مطلب يكي از مقالات بخش ويژه نشريه ماهنامه خرید شارژ مستقیم ایرانسل شبكه در شماره 139 با عنوان مي‌باشد. جهت دريافت اين بخش ويژه به بخش پرونده‌هاي ويژه سايت مراجعه نمائيد

با این روش، مبلغ مورد خرید شارژ مستقیم ایرانسل نظر شما به طور مستقیم از کارت بانکی کسر و به اعتبار سیم کارت و یا حساب وایمکس‌تان افزوده می‌شود.
چجوری میشه خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت هدیه که رمز دوم نداره کارت شارژ گرفت؟

ویژگی خرید شارژ مستقیم ایرانسل های محصول:
ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل معتقد است که کیفیت بالای خدمت به مشتریان دارای ٢ بعد متفاوت است: اول، خوشرویی و کارآمدی اپراتورهای مرکز تماس و دوم، هزینه محصولات و کارآیی مرکز تماس.
با توجه به مقایسه بالا هر کاربر بنا به شرایط خود و نیاز‌ها، یک اپراتور را برای سرویس‌دهی انتخاب می‌کند. اپراتور ایرانسل دارای مزیت‌هایی همچون مودم ارزان‌تر، سرویس نامحدود (به شکل محدود) و یا پوشش کامل‌تر هفت شهر تحت پوشش خود است و در آن سو اپراتور مبین‌نت با پوشش سرتاسری، یک اپراتور خوب و کامل برای رقابت با ایرانسل است. مزیت مبین‌نت را می‌توان در پوشش سرتاسری کل کشور دانست که شما با مسافرت نیز می‌توانید در هر خرید شارژ مستقیم ایرانسل شهر از وایمکس استفاده کنید. انتخاب بین این دو اپراتور بستگی به شرایط کاربر و میزان پوشش دهی دارد. در یک منطقه ممکن است اپراتور ایرانسل نسب به مبین‌نت قوی‌تر عمل کند و یا بالعکس، ‌برای انتخاب یکی از این دو اپراتور باید همه جوانب را در نظر گرفت و پوشش منطقه راسنجید و گزینه مناسب‌تر را انتخاب کرد. شما نیز می‌توانید تجربیات خود را در رابطه با استفاده از خدمات وایمکس هر دو شرکت با وبلاگینا به‌اشتراک بگذارید.
کلیپ های اخبار و اتفاقات ورزشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل از جمله محبوب ترین فیلم های دانلود شده توسط کاربران موبایل هستند.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• خرید شـارژ از طریق اینترنت خرید شارژ مستقیم ایرانسل
۸ فعال‌سازی پیامگیر خرید شارژ مستقیم ایرانسل صوتی ۷۰۰-۳-۱-۱ *۱۴۰*۳*۱*۱#
مدیرعامل شرکت دیمو که پیش از این نیز نسبت به تولید تبلت های ایرانی، اقدام کرده بود، ادامه داد: چهار مدل گوشی این برند با نام‌های مارون، توس، لبخند و آریا خرید شارژ مستقیم ایرانسل به بازار عرضه می‌شود که همه گوشی‌های ساده این برند با قیمت زیر ۱۰۰هزار تومان در اختیار کاربران قرار می‌‌گیرد.
• خدمات یکپارچه خرید شارژ مستقیم ایرانسل
چند نکته خرید شارژ مستقیم ایرانسل مهم:
چند وقت پیش من به مدت 26 روز از اینترنت نمیخواستم استفاده کنم چون امتحاناتم شروع شده بود و روز 27 پول کل تعرفه رو واریز کردم یک مقداری از پول تعرفه رفت تو حسابم (برای ماه بعد) و با مقداری از پول تعرفه به من 600 مگ خرید شارژ مستقیم ایرانسل ترافیک دادند و این یعنی دزدی...
1. مراجعه حضوری : مراجعه به خرید شارژ مستقیم ایرانسل و در تهران در سایر استانها

گام دوم: چنانچه نام شما جزو اسامی قابل مشاهده خرید شارژ مستقیم ایرانسل در لیست است، شما يکی از برندگان جوايز ما هستيد .
• بهترین سرویس خرید شارژ مستقیم ایرانسل مالی در ایران
این تیم تحقیقاتی نرم افزاری را تهیه کرده اند که می تواند متن ها را از ویدیوهایی که از نمایشگر تلفن همراه تهیه شده استخراج کنند. پیش از این هم نرم افزاری به نام iSpy خرید شارژ مستقیم ایرانسل برای این کار وجود داشته است. کافی است با دوربین یا موبایل از نمایشگر یک تلفن همراه فیلم بگیرد تا آن را تبدیل به متن اصلی بکند.
سلام دوستان من مبین نت 512 دارم مودم پشت بامی سرعت خرید شارژ مستقیم ایرانسل دانلودم میانگینش 65 66 میشه راضیم

مثال: می‌خواهیم مبلغ ۱۰۰۰ تومان به شماره ۰۹۱۹۱۱۱۱۱۱۱ شارژ بفرستیم. فرض کنید قبلا یک پیامک بدون متن به ۸۹۱۰ فرستاده ایم و رمز ۱۲۳۴۵۶۷۸ برای ما تعیین شده است. کد زیر را در گوشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل خود وارد خواهیم کرد:

• شماره تلفن‌همراه، شماره‌سريال سيم‌كارت*، شماره خرید شارژ مستقیم ایرانسل مدرک‌شناسایی
2011: در اين سال نسخه دوم و پيشرفته استاندارد LTE به نام LTE-Advanced تصويب شد. همچنين استاندارد VoLTE يا Voice Over LTE در دستور كار براي تصويب شدن خرید شارژ مستقیم ایرانسل تا پايان سال 2011 قرار گرفت. در اواسط سال شركت AT&T نيز سرويس‌هاي LTE خود را به‌صورت محدود در چندين مركز شروع كرد.
2- قطعی های فوق العاده زیاد خرید شارژ مستقیم ایرانسل و طولانی. حتی 9 روز کامل در ماه هم تجربه کردیم.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• ایرانسل برترین سرویس دهنده مخا خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژراتی سال کشور شد (اسفند ۸۷ )

راهنماي استفاده خرید شارژ مستقیم ایرانسل
ردیف عملکرد تلفن خرید شارژ مستقیم ایرانسل گویا کد دستوری
اولا بیایم سیقه ای نظر ندیم صزف خرید شارژ مستقیم ایرانسل بر این که کدومش رو داریم
برنامه مرورگر را بازکنید، اکنون از شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل سوال میشود که آیا میخواهید که به اینترنت وصل شوید یا نه ؟ شما Yes رو بزنید !
بنظر من خرید شارژ مستقیم ایرانسل هر شهرو هر منطقه 1جوره مثلا:
شایان ذکر است بدلیل یکپارچگی عملیات فنی در صورت عدم توافق بیش از 5% خرید شارژ مستقیم ایرانسل سایتهای عضو، اجرای طرح بطور کامل متوقف خواهد شد.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
۱. کد دستوری #۷۲۴* را از تلفن همراه خود شماره‌گیری خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایید.
برای شارژ سیم کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل اعتباری خود از این طریق، کافیست:

خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید آنلاین شارژ همراه اول، ایرانسل، تالیا
نکته: اگر هنوز برای کارت بانکی خود رمز دوم نگرفته اید، یا اصلا کارت بانکی ندارید، نگران نباشید! شما با مراجعه به شعب بانک های سامان و پارسیان، بدون هیچگونه معطلی می توانید کارت‌های آماده خرید اینترنتی (دارای شماره رمز خرید شارژ مستقیم ایرانسل اینترنتی و کد CVV2) را که از قبل با مبالغ مختلف ایجاد شده خریداری کنید و از طریق دروازه پرداخت الکترونیکی همین بانک‌ها، کارت شارژ یا هر نوع کالا یا خدمات دیگری را که امکان خرید اینترنتی اش فراهم شده بخرید.
• در صورت حذف آهنگ، امکان بازگرداندن هزینه آن به شما وجود ندارد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
پذیرندگان جیرینگ قبل از شروع به همکاری، با شرکت در خرید شارژ مستقیم ایرانسل دوره‌های آموزشی و یا استفاده از محتوای آموزشی جیرینگ، نحوه کار با جیرینگ را فرا می گیرند تا بتوانند به بهترین شکل با جامعه جیرینگ ارتباط داشته باشند.
دردسترس بودن: خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ ایرانسل با کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل بانک صادرات
16. عرضه تجاری آثار سمعی و بصری بدون مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی( ماده 2 قانون خرید شارژ مستقیم ایرانسل نحوه مجازات اشخاصی كه در امور سمعی و بصری فعالیت غیر مجاز دارند ) .

11 خرید شارژ مستقیم ایرانسل
من اول فروردین سال 90 خرید شارژ مستقیم ایرانسل وایمکس ایرانسل گرفتم

همچنين مكالمات بين‌شهري در صورتي است كه مكالمه ميان دو شهر متفاوت برقرار شود اعم از اين كه مشترك از شهر مبدا‌ با خرید شارژ مستقیم ایرانسل شهرستان ديگري ارتباط برقرار كند يا مشترك در شهر ديگري مستقر باشد يا شهر مبداء يا ساير شهرها ارتباط برقرار كند. همراه اول تعرفه مكالمات خارجي براي كشورهاي مقصد را اعلام كرده است.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در این روش، شما مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانید جهت استفاده از سرویس «دریافت خرید شارژ مستقیم ایرانسل صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید. سپس می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت‌حساب قبلی را در یک پیامک دریافت کنید. برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۸ بفرستید.



خرید شارژ مستقیم ایرانسل

جدول عملیات پایه از طریق خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیام کوتاه
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
" خرید شارژ مستقیم ایرانسل
29 خرداد خرید شارژ مستقیم ایرانسل 1391

عرضه محصول منحصربه فرد سیم‌کارت پیام خرید شارژرسان ویژه خرید شارژکاربران حرفه ای دیتا و تله خرید شارژ مستقیم ایرانسل متری
برای این کار می‌توانید به ۲ طریق زیر عمل خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایید :
پیوندهای وابسته خرید شارژ مستقیم ایرانسل
مشاهده خرید شارژ مستقیم ایرانسل شماره های "فهرست طلایی" *130*3*4*3#
نام طرح تخفیف ویژه خرید شارژ مستقیم ایرانسل کارت شارژ همراه اول 1000 تومانی

رنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات خرید شارژ مستقیم ایرانسل و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و خرید شارژ
شركت خدمات ارتباطی ایرانسل، از ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ بهای پیام کوتاه خود را کاهش داده است. بر اساس این کاهش بها، مشترکینی که از حروف فارسی برای ارسال پیام کوتاه خود استفاده می کنند، از تعرفه های کاهش یافته زیر بهره مند خواهند شد. بنا بر این طرح، در صورتی كه بخش عمده متن هر پیام كوتاه ارسالی از سوی مشتركین حاوی حروف فارسی باشد، هزینه ارسال هر خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیام كوتاه برای تمامی سیم کارت های دائمی و اعتباری از ۱۶۰ ریال به ۱۰۰ ریال كاهش می یابد.به یاد داشته باشید كه تا پیش از این هزینه ارسال هر پیام كوتاه داخل شبكه و خارج شبکه ایرانسل معادل ۱۶۰ ریال بوده است.
پردیس از طریق این پورتال دسترسی شما را به سرویس های خود فراهم کرده است و در هر زمان این اختیار را دارد تا دسترسی شما را بدون اعلام قبلی خرید شارژ مستقیم ایرانسل غیر فعال کند و هیچگونه حق اعتراض نسبت به این موضوع را نخواهید داشت.
مبین‌نت: این اپراتور دارای یک خط ویژه برای تماس مشترکین با مرکز پشتیبانی است که شما بعد از شنیدن جملات پیشفرض با فشردن دکمه تماس با اپراتور به پشتیبان‌های این شرکت وصل می‌شوید. ‌با توجه به ساعات تماس شما و ترافیک تماس‌ها ممکن است چند دقیقه به آهنگ انتظار گوش فرا دهید. پشتیبان‌های مبین‌نت می‌توانند به شما در پاسخگویی در در زمینه ‌ مشکلات مودم، قطع شدن سرویس، پرداخت‌ها، ضعیف شدن پوشش خرید شارژ مستقیم ایرانسل و علت آن و راهنمایی‌های ابتدایی در مورد اتصال مودم و نحوه اتصال آن به رایانه و شیوه استفاده از آن یاری برسانند.
ممنون خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید خرید شارژ مستقیم ایرانسل شارژ ایرانسل همراه اول تالیا
• ه) سوء استفاده از فيش ثبت نام خرید شارژ مستقیم ایرانسل تلفن همراه از طريق وكالتنامه
سلام من از اول خرید شارژ مستقیم ایرانسل با دایل آّب کار میکردم راضی بودم !!!!!
4- سيم كارت را داخل خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشي قرار دهيد. Insert Simcard

روش دیگر برای انجام این کارها استفاده از تلفن گویای ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل است.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• برای دریافت فهرست جدیدترین آهنگ‌ها، عبارت J را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارسال کنید.

، با تلفن همراه خود در خرید شارژ مستقیم ایرانسل جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژحاوی اعلام بازگشت مشترک خرید شارژ به شبکه برای شما ارسال خواهد شد.

۵ مهر ۱۳۹۱ خرید شارژ مستقیم ایرانسل ساعت ۱۱:۲۱
* تغییر خرید شارژ مستقیم ایرانسل آهنگ
در پورتال آهنگ پیشواز هر آهنگ پیشواز دارای کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره اعتبار خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشخص است. این کد به شما برای انجام عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند.
• استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، هزینه ماهیانه، هزینه فعال‌سازی یا هزینه تغییر تنظیمات ندارد و تنها هزینه آن، هزینه خرید هر آهنگ برای یک خرید شارژ مستقیم ایرانسل دوره زمانی مشخص است.
۲۰ منوی خرید شارژ مستقیم ایرانسل تغییر طرح تعرفه ۷۰۰-۷ *۱۴۰*۷#
• شماره دریافت خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنندۀ اعتبار
با استفاده از این سرویس جدید، شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین ایرانسل و علاقه مندان به محصولات ویترین قادر خواهید بود، با شماره‌گیری تلفن گویای ۷۲۷ به سامانه «خرید محصولات ویترین از طریق سیستم گویا» متصل شوید و با پیگیری راهنمای تلفن گویا محصولات متنوع ویترین ایرانسل را خریداری نمایید.
بهتر است قبل از فرستادن شارژ از روشن بودن گوشی طرف مقابلتان اطمینان خرید شارژ مستقیم ایرانسل حاصل کنید.
رابط کاربری با ناوبری آسان و پشتيبانی خوب خرید شارژ مستقیم ایرانسل از فناوری لمسی

بله. شما برای خرید اینترنتی نیاز به رمز اینترنتی، یا همان «رمز دوم» دارید. طریقه‌ی دریافت رمز دوم در مقاله‌ی بالا گفته شده است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل


جامع هدف محصول و یا مشتریان محصول خرید شارژ مستقیم ایرانسل اعم از بالقوه و بالفعل:


• در صورت بروز مشكل، از فروشنده راهنمايي بخواهيد و يا با مركز پشتيباني شركت توزيع كننده تماس بگيريد. چنانچه موفق به برقراري ارتباط نشديد براي پيگيري با سامانه ارتباط مردمي خرید شارژ مستقیم ایرانسل همراه اول (9990) تماس حاصل نماييد.
چرا باید یک خرید شارژ مستقیم ایرانسل عامل فروش جیرینگ شوید؟
جیرینگ، کیف خرید شارژ مستقیم ایرانسل پول همراه
هرجور که خرید شارژ مستقیم ایرانسل دوست دارید شنیده شوید!
خرید شارژ مستقیم ایرانسل

سلام به همه خرید شارژ مستقیم ایرانسل دوستان
o زير سيستم فعال سازي Activation: اين زيرسيستم وظيفه تشکيل و ارسال پيام کوتاه به منظور به روز رساني و تغيير وضعيت اپلت بر روي سيم کارت را بر عهده دارد. همچنين رابط بين سيستم هاي نصب شده در سازمان عامل با سيتم هاي مورد نياز در اپراتور و به منظور استفاده از بستر خرید شارژ مستقیم ایرانسل تلفن همراه مي باشد. اين سيستم در سازمان اپراتور تلفن همراه نصب مي شود.
• شما باید برای ثبت نام به یکی از دفاتر خدماتی ارائه دهنده خدمات همراه اول یا دفاتر ICTروستایی که لوگوی جیرینگ را دارند مراجعه نماید یا می توانید فرم ثبت نام خرید شارژ مستقیم ایرانسل را از طریق سایت دانلود نموده و پس از تکمیل از طریق ایمیل ارسال نمایید.
• در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیام کوتاه حاوی سه عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گردد.
خريد شارژ همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل اول

• گسترش و خرید شارژ مستقیم ایرانسل افزایش ظرفیت شبک خرید شارژه و به‌روزرسانی
•• خرید شارژ مستقیم ایرانسل امکان مشاهده انواع فهرست های رتبه بندی
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
man nafahmidam mobin behtare خرید شارژ مستقیم ایرانسل ya irancll ya hamrah aval!!!
1- پیام کوتاه (SMS) خرید شارژ مستقیم ایرانسل
نمای خرید شارژ مستقیم ایرانسل دوستان
ارائه انواع محتوای عمومي و تخصصي: خرید شارژ مستقیم ایرانسل

در حالیکه اکثر خدمات چند رسانه ای مانند تصاویر و زنگ های پلی تون به صورت یک پیام چند رسانه ای برای مشترک فرستاده می شوند، برخی از انواع محصولات فوق الذکر با استفاده از بستر GPRS و به صورت WAP Push ارسال می شوند؛ به این ترتیب که شما ابتدا یک پیام حاوی خرید شارژ مستقیم ایرانسل عبارت Kilik konid دریافت می نمایید. سپس کافیست با کلیک کردن روی پیام (در مورد بعضی گوشی ها انتخاب گزینه Retrieve) اتصال به GPRS را فعال نمایید تا صفحه "ورود به سیستم" باز شود. پس از وارد کردن شماره و رمز ورود، دانلود محصول مورد نظر به طور خودکار انجام خواهد شد.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
۲۲ طرح اعتباری پایه‌ای خرید شارژ مستقیم ایرانسل ثانیه‌ای ۷۰۰-۷-۱-۱ *۱۴۰*۷*۷*۱#
مشترکین تلفن همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل می توانند جهت قطع سرویس از روشهای پیام کوتاه(SMS) . تلفن گویا (IVR) . سایت آوای انتظار همراه اول اقدام نمایند. درصورت قطع سرویس، هزینه خریدآهنگ به مشترک اعاده نمی گردد.
*۷۷۷*۶*۱۰۰۱۰۱*۱۰۰۱۰۲# خرید شارژ مستقیم ایرانسل [yes/OK]
نکته ١ : پس از انجام تراکنش (افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب یا سپرده) یک پیام‌کوتاه دریافت می کنید. این پیام نشان دهنده تکمیل مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge) است؛ بنابراین، تراکنش خرید شارژ مستقیم ایرانسل تنها درصورتی تکمیل می‌شود که شما «پیام‌کوتاه تایید» را دریافت کنید!
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
دوستان سلام یه سوال داشتم دو سه روزه که وایمکس خرید شارژ مستقیم ایرانسل مبین نت رو خریدم با سرعت 1024 کیلوبایت ولی وقتی شب از دانلود رایگان استفاده میکنم ساعت 2 سرعتش 128 هستش و ساعت های بعد که میگذره سرعتش میاد پایین تر ممنون میشم جواب بدید چرا سرعتم 1024 نیست؟
9. می‌گوید: خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• آن دسته از مشترکینی که پیش از اجرای خرید شارژ مستقیم ایرانسل این طردر را خرید شارژستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.
6. با برندگان جوايز خودرو و وجوه نقد از طريق روابط عمومی شرکت تماس گرفته خواهد شد و جهت دريافت جوايز از ايشان دعوت به عمل آورده می شود خرید شارژ مستقیم ایرانسل .
2013: شركت Verizon تصميم دارد تا پايان اين سال در تمامي مناطقي كه سرويس 3G ارائه مي‌دهد، سرويس LTE را نيز راه‌اندازي خرید شارژ مستقیم ایرانسل و ارائه كند.
2- تلفن گویا (IVR) خرید شارژ مستقیم ایرانسل
آهنگ پیشواز ایرانسل، نشان‌دهنده شخصیت و سلیقه منحصر‌به‌فرد شماست و تماس‌ها را لذت‌بخش‌تر خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌کند!
۸ فعال‌سازی پیامگیر صوتی ۷۰۰-۳-۱-۱ *۱۴۰*۳*۱*۱# خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
ممنونم. مقاله خرید شارژ مستقیم ایرانسل تون فوق العاده بود. باور بفرمایید خیلی این قضیه رو گوگل کردم تا نهایتا در نوشته ی کامل شما و البته نقطه نظرات دوستان به جواب هام رسیدم. بی نهایت سپاسگزارم از شما و دوستانی که نظر گذاشتن.


روش دوم – نحوه شارژ همراه اول با سیستم پاسخگوی خودکار خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۴۴۴
در صورتی که از قبل ثبت نام نکرده اید، یک پیامک بدون متن خرید شارژ مستقیم ایرانسل از خط خود به شماره ١٣٠ ارسال و یا از خط خود با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس حاصل کرده و رمز ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.
مبین‌نت: اپراتور مبین‌نت در اولین روز دسترسی شما تا قبل از وصل شدن حساب اصلی شما یک سرعت Demo به شما می‌دهد که یک مگابیت یا دومگابیت بر ثانیه (برای ۵۱۲ کیلوبیت به بالا) با پهنای باند ۱۲۸ مگابایت است و شما می‌توانید از آن تا وصل شدن سرویس خرید شارژ مستقیم ایرانسل خود استفاده کنید. مبین‌نت دارای تعرفه‌های گوناگونی در سرویس‌های خود است ولی چیزی به نام نامحدود وجود ندارد و همه سرویس‌ها دارای محدودیت هستند تا استفاده بیش از حد از سرویس نشود. سرعت‌های مختلف این اپراتور با نام‌های مختلف مشخص می‌شود و سرعت‌ها از ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانبه (کاربران خانگی) تا ۲ مگابیت بر ثانبه ادامه دارد که هر یک دارای یک حجم پهنای‌باند مشخص هستند که با توجه به نیاز کاربر انتخاب می‌شود. مبین‌نت دارای جشنواره فصلی یا اشتراک سالیانه است که شما با انتخاب آن یک مودم داخلی رایگان هدیه می‌گیرید. البته شرایط جشنواره با توجه به نیاز کاربر ممکن است مناسب باشد یا نباشد.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريد شارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , سايت همراه اول , شارژ همراه اول , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: